İade ve Değişim

 İADE VE DEĞİŞİM KOŞULLARI

İade/değişim işlemi için, kullanılmamış durumdaki ürünü, orijinal ambalajı ve faturanın aslı ile birlikte, aşağıdaki adımları izleyerek Sürat Kargo aracılığı ile bize göndermeniz gerekmektedir.

İADE İŞLEMİ  
 
Sitemizden aldığınız kullanılmamış durumdaki ürünler için iade işlemi, fatura kesim tarihinden sonraki 14 gün içinde, info@damy.com.tr mail adresimize e-mail atarak, iade talebinizi iletmenizi rica ederiz. Ücretsiz kargo ibareli ürünlerde iade talebinde bulunduğunuzda 10TL tutarındaki kargo ücretinin iadesi yapılamamaktadır. Bu aşamadan sonra sipariş numaranızı mutlaka belirterek, faturanın arkasında yer alan “iade/değişim formu”nu eksiksiz doldurarak, ürünü orijinal ambalajı ve faturanın aslı ile birlikte aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.


SALİH BARIŞ ÖZGENCİ - DAMY ÇANTA VALİZ

MEŞRUTİYET MAH. KARANFİL SOK. NO:26 KIZILAY - ÇANKAYA - ANKARA

Ya da SÜRAT Kargo'ya cari kodumuzu belirtmeniz yeterlidir. SÜRAT Kargo Cari Kodumuz: 15351419358147
Aynı siparişe ait ikinci iade işleminin kargo ücreti müşteriye aittir. Paketinizi Aras Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Farklı kargo firmaları ile gönderilen kargolar firmamızca kabul edilmemektedir. Farklı kargo firmaları ile gönderilen kargoların geliş & gidiş kargo ücreti müşteriye aittir. İade işlemlerinde kullanılmamış durumdaki ürünü, orijinal ambalajının kutusuna zarar gelmeyecek şekilde paketleme yapılması şarttır. Kargo aşamasında paketlemeden kaynaklı hasar ve deformasyonlardan firmamız mesul değildir. İptal işlemi gerçekleştiğinde siz değerli müşterilerimize göndereceğimiz e-mail ile bilgilendirme yapılacaktır. Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün tarafımıza ulaştığı andan itibaren 3 iş günü içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedeli bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılmaktadır. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır.

DEĞİŞİM İŞLEMİ


Sitemizden aldığınız kullanılmamış durumdaki ürünler için değişim işlemi, fatura kesim tarihinden sonraki 14 gün içinde, info@damy.com.tr mail adresimize e-mail atarak, değişim talebinizi iletmenizi rica ederiz. Bu aşamadan sonra değiştirmek istediğiniz ürünün yerine almak istediğiniz ürünün stok durumuna göre size gönderilecek e-mail ile bilgilendirme yapılacaktır.  Sipariş numaranızı mutlaka belirterek, faturanın arkasında yer alan “iade/değişim formu”nu eksiksiz doldurarak, ürünü orijinal ambalajı ve faturanın aslı ile birlikte aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. 



SALİH BARIŞ ÖZGENCİ - DAMY ÇANTA VALİZ

MEŞRUTİYET MAH. KARANFİL SOK. NO:26 KIZILAY - ÇANKAYA - ANKARA



Ya da Sürat Kargo'ya cari kodumuzu belirtmeniz yeterlidir.  Sürat Kargo Cari Kodumuz: 15351419358147 Tüm ürünlerin ilk iade/değişim işlemlerinde kargo ücreti firmamıza aittir. İkinci kez değişim işleminde kargo ücreti müşteriye aittir. Paketinizi Sürat Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Farklı kargo firmaları ile gönderilen kargolar kabul edilmemektedir. Farklı kargo firmaları ile gönderilen kargoların geliş & gidiş kargo ücreti müşteriye aittir. Değişim işlemlerinde yollayacağınız ürünün kutusuna zarar verilmeyecek şekilde paketleme yapılması şarttır. (Yırtılma, Ezilme vs.) Kargo aşamasında paketlemeden kaynaklı hasar ve deformasyonlardan firmamız mesul değildir. Her siparişin ilk değişim işlemlerindeki kargo ücreti firmamıza aittir. Aynı siparişin ikinci değişim işleminin kargo ücreti müşteriye aittir. Paketinizi Yurtiçi Kargo ile göndermeniz gerekmektedir. Farklı kargo firmaları ile gönderilen kargolar firmamızca kabul edilmemektedir. Farklı kargo firmaları ile gönderilen kargoların geliş & gidiş kargo ücreti müşteriye aittir. Değişim işlemlerinde kullanılmamış durumdaki ürünü, orijinal ambalajının kutusuna zarar gelmeyecek şekilde paketleme yapılması şarttır. Kargo aşamasında paketlemeden kaynaklı hasar ve deformasyonlardan firmamız mesul değildir. Değişim işlemi, ürün tarafımıza ulaştıktan sonra, yeni ürününüz hazırlanarak 3 iş günü içerisinde kargoya verilecektir.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tuttururarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız. Kullanılmış, tahrip edilmiş; satılamaz durumdaki ürünlerin iadesi ve değişimi kabul edilmez.